Privacy

Condities


Bestel procedure en Aansprakelijkheid.

Geachte klant,

Net als in een gewone winkel kunt u bij The Gallop vrij rond kijken zonder dat u tot enige aankoop verplicht bent. Ook het selecteren van een product en het plaatsen in het "winkelmandje" verplicht u tot niets. Als u uw persoonlijke gegevens voor het afhandelen van uw bestelling heeft ingevuld, uw bestelling heeft bevestigd door op de knop:"Bestellen" te drukken, is uw bestelling vanaf dat moment definitief. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling zo snel mogelijk opgestuurd.
Hieronder kunt u lezen hoe uw bestellingen worden afgehandeld, welke betalingsvoorwaarden gelden en welke overige voorwaarden gelden bij het bestellen van producten van The Gallop.

Afhandeling bestellingen:

 

Producten die u bij The Gallop bestelt, worden op het afleveradres in Nederland, dat u bij uw bestelling heeft opgegeven afgeleverd. De meeste producten worden per post bezorgd. 

 



Levertijd

 

Mocht het product tijdelijk niet op voorraad zijn, dan kan dit een langere levertijd betekenen. Wij stellen u hiervan op de hoogte. Dit geldt ook indien het product uit ons assortiment is gehaald.

Overmacht:

 

In het geval van overmacht wordt de uitvoering van een bestelling opgeschort zolang de oorzaak van de overmacht ons de uitvoering onmogelijk maakt, zonder dat de koper aanspraak kan maken op een schadevergoeding, de koper heeft dan echter wel het recht de bestelling te annuleren.

Betalingsvoorwaarden:

 

De prijzen op de website zijn vermeld in Euro en zijn inclusief BTW. De mogelijke betaalmethoden vindt u in het bestelformulier en zijn via vooruitbetaling, onderrembours of via paypal Creditkaart,Visa,ect. Bij deze betalingsmogelijkheden zijn uw privacy en veiligheid gewaarborgd. U kunt zelf kiezen voor de door u geprefereerde betalingsmethode.

Geldigheid van weergegeven prijzen:
als door een typefout of technische storing de prijs, het tarief of andere voorwaarden van een product verkeerd is weergegeven op The Gallop en tegen verkeerd weergegeven prijs of voorwaarden is besteld, dan kan The Gallop weigeren een dergelijke bestelling uit te voeren tegen de verkeerd weergegeven prijs of voorwaarden. Prijzen zijn overigens slechts geldig op het moment van publicatie op The Gallop  en zijn alléén geldig bij het internet shop tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven.

Aansprakelijkheid:
The Gallop kan de beschikbaarheid en juistheid van al de op de internetpagina The Gallop voorkomende gegevens niet volledig garanderen en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan door de afwezigheid of onjuistheid van op The Gallop weergegeven gegevens.

Klachten:
Klachten kunnen binnen 7 dagen na ontvangst van de producten gericht worden aan The Gallop op het adres: mailto:info@thegallop.nl
Klachten na deze periode kunnen niet worden aanvaard. Alle producten reizen voor het risico van de koper u kunt hiervoor een verzekering afsluiten zie verzeking of bovenzijd van deze formulier. Indien u niet tevreden bent met de geleverde producten vragen wij u dit per e-mail aan ons te melden en kunt u de producten binnen 7 dagen gefrankeerd retour zenden als dit niet gebeurd word de retour zending niet geaccepteerd of vergoed. Uw ontvangt dan uw aankoopprijs terug. (exclusief verzendkosten en als u betaald hebt met creditkaart minus creditcardkosten 4% van het aankoopbedrag) 
 

 

Hopelijk kunnen we veel voor u betekenen.

 

Ruitershop

 

The Gallop